Vervolgreis Kolding-Tregde / eerste vis uurtjes

1 juni 2017

We zijn vanochtend om kwart over 7 vertrokken vanuit Kolding. Vanaf daar was het ongeveer 3 uur rijden naar Hirsthals. Hier zijn we met de colorline naar Kristiansand gevaren. We hadden heerlijk weer en konden lekker op het dek genieten van de zon. Om kwart voor vijf kwamen we aan in Tregde. Een korte uitleg gehad over de boot en de fishfinder en vervolgens ons huisje ingericht. Hierna hebben we even gegeten en vervolgens direct maar even het water op. We hebben dicht bij de kust tussen de eilandjes gevist en een paar kleine visjes gevangen. Henk een wijting en Matthijs een pollak en een gulletje, allemaal op de paternosterveren. Een lange dag afgesloten met een biertje en morgen weer vroeg uit de veren. Van vandaag nog een aantal foto's en filmpjes gemaakt. Foto's en video's worden elke dag gemaakt dus hou dit ook zeker in de gaten.;)

Slaap lekker (alvast) en tot morgen!

1. Linda:
    1 juni 2017
    Mooi dat jullie vandaag al gevist hebben en ook al iets gevangen. Dat beloof wat! Succes en veel plezier.
  2. Joyce:
    1 juni 2017
    Heel leuk dat jullie nog een paar visjes mochten vangen! Heel veel plezier !!!
  3. Joyce:
    1 juni 2017
    Heel mooi dat jullie nog een visje mochten vangen! Heel veel plezier!!