Tregde 2018- Dag 5

12 juni 2018

Goedemiddag,

Zoals gisteren voorspeld beloofde het vandaag een mooie dag te worden. Terwijl ik dit verhaal aan het schrijven ben zitten we heerlijk buiten in de zon. Flink ingesmeerd en bakken maar! Vanochtend weer vroeg uitgevaren en Henk had er zin in. Hij was namelijk voor de wekker wakker (die om half 6 afging) en stond zowat te dansen in de kamer. Die vreugdedans had hij beter achterwege kunnen laten, want het was zijn zoon die aan het einde van de ochtend met de dikste vissen thuis kwam. We zijn vanochtend weer naar de open zee gevaren naar een stek die ons al mooie vissen heeft opgeleverd. En ook vandaag was het weer raak! Twee mooie lengen en twee kabeljauwen, waarvan één de grootste van de week tot nu toe. We gaan nu eventjes wat eten en vanavond weer naar dezelfde stek. De foto's staan weer online, een filmpje met de dril van de kabeljauw van vanochtend zet ik vanavond online. Ook komt er een onderwaterfilmpje met zicht op een grote school koolvis. Daarnaast heb ik ook nog een aantal foto's van de mooie omgeving bijgevoegd.

Groeten uit Noorwegen